Harvard Business Rev Hbr Classics Red Ocean Traps W Chan Kim
As established markets become less profitable, companies increasingly need to find ways to create and capture new markets. Despite much investment and commitment, most firms struggle to do this. What, exactly, is getting in their way The authors of Lees meer over de Harvard Business Rev Hbr Classics Red Ocean Traps W Chan Kim van harvard business rev in de productgroep media
10,95
Merk | harvard business rev |
voorraad | 1 |
ean | 9781633692664 |
geschikt voor | 1 |
verzendkosten | 3.99 |
aanbieding | 0 |
preorder | 0 |
levertijd | 1 day |
Levering | Bezorgen of afhalen |
Staat | Nieuw en Tweedehands |
Aanbieding | Bekijk de prijs |
Bezig met zoeken naar producten, kortingen en aanbiedingen voor harvard business rev non fictie boeken over bedrijfsleven en economie...
10,95
Harvard Business Rev Hbr Classics Leadership That Gets Results Dan Goleman
harvard business rev
10,95
Harvard Business Rev Hbr Classics How Will You Measure Your Life Clay Christensen
harvard business rev
34,95
Harvard Business Rev Human Machine Reimagining Work In The Age Of Ai Paul R Daugherty
harvard business rev