De Goede Positionering Julian Stevense


De goede positioneringStop denken in oplossingen, start denken in problemenDe goede positionering laat je compleet anders kijken naar het positioneren van een organisatie of merk. In plaats van te denken in oplossingen, demonstreert dit boek op overtuigende wijze dat je je beter op problemen kunt richten. Want alleen inzicht in het probleem laat zien wat de beste oplossing is.Aan de hand van een driestappenmodel word je meegenomen door de diverse verschillende fases van de positioneringsstrategie. Deze direct toepasbare werkwijze en inspirerende voorbeelden zorgen ervoor dat je sneller, beter en blijvender de positie kunt innemen die jou het meeste voordeel oplevert.Julian Stevense is oprichter van INZICHT Communicatie en The Problem Company. Hij adviseert opdrachtgevers bij hun organisatie- en communicatievraagstukken en leert ze effectiever en efficienter omgaan met problemen. Daarnaast is Julian kerndocent in de marketingprogrammas van Nyenrode Executive Education. Lees meer over de De Goede Positionering Julian Stevense van huismerk in de productgroep boeken
27,50
Merk | huismerk |
levertijd | direct leverbaar |
ean | 9789492196033 |
adviesprijs of oude prijs | 27.50 |
verzendkosten | 0.00 0.00 |
maat | 000 |
artikelnummer | 16067155 |
voorraad | direct leverbaar |
model | boek |
Levering | Bezorgen of afhalen |
Staat | Nieuw en Tweedehands |
Aanbieding | Bekijk de prijs |
Adviesprijs | 27,50 |
Bezig met zoeken naar producten, kortingen en aanbiedingen voor huismerk management bedrijfskunde en marketing...