Economische Analyse Van De Onderneming Marc Jegers
In dit werk worden de klassieke en moderne bedrijfseconomische theorieen met betrekking tot het managemement van ondernemingen voorgesteld. Onder meer productie, concurrentie, prijszetting, eigenaar-managerrelaties, corporate governance en financiering komen op een geintegreerde wijze aan bod.In een eerste hoofdstuk wordt op basis van transactiekosten- en eigendomsrechtentheorieen een economische basis gelegd die kan doen begrijpen waarom ondernemingen in een markteconomie nodig zijn en kunnen blijven bestaan. Vervolgens komt de klassieke winstmaximaliserende onderneming aan bod, gevolgd door recentere inzichten die de interacties tussen eigenaars en managers centraal stellen.Het boek is gericht op geinteresseerden in het fundamenteel denken over de werking van ondernemingen, met een basiskennis op het vlak van micro-economie en simpele analytische technieken. Lees meer over de Economische Analyse Van De Onderneming Marc Jegers van huismerk in de productgroep boeken
26,95
Merk | huismerk |
levertijd | direct leverbaar |
ean | 9789057186127 |
adviesprijs of oude prijs | 26.95 |
verzendkosten | 0.00 0.00 |
maat | 000 |
artikelnummer | 16075651 |
voorraad | direct leverbaar |
model | boek |
Levering | Bezorgen of afhalen |
Staat | Nieuw en Tweedehands |
Aanbieding | Bekijk de prijs |
Adviesprijs | 26,95 |
Bezig met zoeken naar producten, kortingen en aanbiedingen voor huismerk management journalistiek en rechten...
42,50
Boom Den Haag De Economische Analyse Van Het Recht Schoordijk Instituut Center For Company Law
boom den haag